برگزاری مسابقه «بزم فرات» ويژه بانوان طلبه

به گزارش «وبلاگ نیوز» روابط عمومي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، با انتشار فراخوانی مسابقه وبلاگ نویسی «بزم فرات» را به مناسبت ماه محرم برگزار می کند.

مسابقه در بخش های مختلف برگزار می شود و تمام خواهران طلبه وبلاگ نویس می توانند در بخش های مختلف آن شرکت کنند و تمام مطالب ارسال شده به سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران، در قالب ویژه‌نامه بزم فرات منتشر می‌شود.

علاقمندان می توانند در بخش مقاله نویسی «زلال قلم» با موضوعات موضوعات مختلفی همچون تحليل‌هاي عاشورايي، الفباي مروت؛ عباس عليه السلام، حضرت رقيه(س) در تاريخ، تحلیل و پژوهش با نام«نواي دل» و «بايدها و نبايدهاي عزاداري»، طراحی پس زمینه های وبلاگ با نام «کتيبه‌هاي سرخ»، معرفی آداب و سنن عزاداری در شهر و استان وبلاگ نویسان با نام«چندبيتي‌هاي گريان» و «آيين‌هاي عزاداري در ايران»، بیان شرح حال زنان عاشورایی با نام «واگويه‌هاي دل(روضه‌خواني)» و «زنان در عاشورا» و نیز خاطره نویسی وعکاسی از مراسم عزاداری، مطالب خود را ارسال نمايند.

مهلت ارائه آثار به اين مسابقه 14 دي‌ماه و همزمان با اربعين است و طلاب علاقه‌مند مي‌توانند آثار خود را پست الکترونيکي womenhc@whc.ir ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیش تر به وبلاگ این مسابقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • ناشناس

    سلام ممنون بابت اطلاعیه امابه نظرمن بایددرمدارس علمیه هم اطلاع رسانی شودتاکسانی که آشنایی ندارندمطلع شوند!!لطفاتوضیحات بیشتری راجع به مسابقه وچگونگی آن بیان کنید!!
    باتشکر

  • ناشناس

    شلام بهتر نیست اطلاع رسانی به مدرس شود اقبلابهتر بود چرا که اطلاغ رسانی می شد با تشکر کوثر بلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول