فضای سایبری را می‌توان بزرگ‌ترین عرصه جنگ نرم دشمن دانست

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان صبح چهارشنبه 15آذر در نشستی با فعالان عرصه فرهنگی این شهرستان در دنیای مجازی با اشاره به این نکته که امروز فضای سایبری به بزرگترین عرصه جنگ نرم برای دشمنان تبدیل شده افزود: دشمن از این فضا بهترین بهره برداری را برای ضربه زدن به دین و اسلام و انقلاب می کند.

وی تصریح کرد: امروزه فعالیت های فرهنگی مختلفی در فضای مجازی توسط نهادهای دولتی و مردمی صورت می پذیرد، لکن با توجه به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران که جنبه فرهنگی آن برهمه جنبه ها تعالی و برتری دارد، فعالیت های بیشتری را می طلبد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: فعالیت هایی که در عرصه مجازی صورت می گیرد باید با خلاقیت و ایده پردازی های کارشناسان این امر صورت پذیرد تا شاهد گسترش روز افزون فرهنگ اسلامی و صدور هر چه بیشتر آن به فراتر از مرزهای ایران اسلامی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: فضای سایبری را می توان بزرگترین عرصه جنگ نرم دشمن دانست که در آن دشمنان اسلام و بشریت با بکارگیری انواع سلاح های مخرب و کشنده فرهنگی از جمله القای شبهات دینی، ترویج تصوف و عرفان های کاذب، تولیدات هنری موهن و… ایران اسلامی را آماج حملات شدید خود قرار داده اند.

تقوی در پایان تصریح کرد: بر خود فرض می دانیم به حکم آیه شریفه «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» در این سنگر خود را تجهیز روز افزون کرده و پاسخی قاطع در مقابل این تهاجم داشته باشیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول