«اینستاگرام» عقب نشینی کرد؟

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبر آنلاین، «کوین سیستروم»، موسس سایت اینستاگرام که جزیی از فیس‌بوک شده است، در تازه‌ترین قوانین و مقررات سایت، به کاربران اعلام کرده‌بود ممکن است تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده توسط کاربران را به شرکت های تبلیغاتی بفروشد. کاربران پس از شنیدن این خبر اعتراضات جدی به این موضوع کردند و کوین در وبلاگ خود نوشت کمپانی متبوعش چنین کاری نخواهد کرد.

اعتراضات ادامه یافت و کاربران به سرعت اکانت‌ها و تصاویر خانوادگی و شخصی به اشتراک گذاشته شده را از روی سایت پاک کردند.

گفته می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر روی اینستاگرام اکانت داشته و تصاویر خود را share کرده بودند. کمپانی با بحران جدی روبرو شد و پس از اینکه دید فوج عظیمی از مردم معترض در حال پاک کردن اکانت‌های خود از روی سایت هستند، بلافاصله از مواضع خود عقب نشسته و جمعه شب به وقت محلی در امریکا اعلام کرد Tos/Terms of services یا ToU/Terms of Use (قوانین و مقررات پذیرفته شده توسط کاربر هنگام استفاده از سرویس های یک سایت) خود را به حالت قدیمی و مربوط به سال ۲۰۱۰ باز می‌گرداند تا کاربران مطمئن شوند همه چیز به حالت سابق باز گشته است.

اینستاگرام سال ۲۰۱۰ برای کاربران موبایل و اسمارتفون و تبلت ایجاد شد. کاربران عکسها و تصاویر گرفته‌شده با گوشی خود را از طریق این سایت به اشتراک می گذاشتند. اینستاگرام به سرعت محبوب شده و مردم به جای دردسرهای ناشی از اتصال تبلت به پی‌سی و یا استفاده از طرق وقت‌گیر برای ارسال تصاویر، از این سایت استفاده می‌کردند.

فیس‌بوک وقتی از این محبوبیت اطلاع پیدا کرد، سایت اینستاگرام را خرید و سعی کرد از قدرت و نفوذ سایت بین کاربران استفاده کند.

کوین سیستروم ضمن معذرت خواهی رسمی گفت قواعدی که باعث سوء‌تفاهم شده از روی سایت برداشته شده‌است و این شامل قوانین جدید درباره شرکتهای تبلیغاتی است که ممکن بود از عکس های کاربران استفاده کنند.

البته وی در پایان گفت نسخه به روز شده ToS روز ۱۹ ژانویه ۲۰۱۳ پیاده خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول