برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی در قم به مناسبت «دهه بصیرت»

به گزارش «وبلاگ نیوز» سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در گفت‌وگو با مهر از برگزاری همایش جوانان، بصیرت، انقلاب و جشنواره وبلاگ نویسی به مناسبت حماسه 9 و 19 دی در قم خبر داد.

روح‌الله رمضانی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این دهه حماسی برای جوانان قمی، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و جوانان برنامه‌های متنوعی را به منظور گرامیداشت دو حماسه مهم یعنی 9 دی و 19دی پیش‌بینی کرده است.

وی یاد آور شد: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی این معاونت در نظر دارد همایشی را با عنوان جوانان، بصیرت، انقلاب برگزار کند که در این همایش نقش جوانان در تحکیم پایه‌های انقلاب بررسی خواهد شد و عوامل بروز فتنه و راهکارهای پیشگیری از آن برای جوانان تبیین خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این همایش با توجه به نامگذاری این ایام بعنوان دهه بصیرت در قم، به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان قم با ابعاد مختلف قیام مردم در 19 دی سال 56 و تاثیر این قیام در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش بررسی نقش بصیرت جوانان در حفظ ارزش‌های انقلاب است و به همین منظور جشنواره وبلاگ‌نویسی در دو محور حماسه 9 دی و 19 دی برگزار خواهد شد و از برترین‌های این جشنواره نیز در دهه فجر تجلیل به عمل خواهد آمد.

رمضانی در پایان از اعزام جوانان استان قم برای حضور در مراسم تجدید پیمان با مقام معظم رهبری خبر داد و عنوان داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم شریف قم از این مراسم، به منظور حضور بیشتر نسل جوان در این مراسم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برای همین منظور از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درخواست کرده‌ایم که سهیمه مضاعفی برای جوانان قمی در نظر گرفته شود و جوانان علاقمند نیز می‌توانند برای ثبت نام و حضور در این مراسم باشکوه به معاونت فرهنگی و جوانان واقع در فرهنگسرای جوان جنب نمایشگاه دائمی قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول