ثبت 2هزار و 200 وبلاگ در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مسئول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از ثبت‌نام بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ وبلاگ قرآنی تاکنون در این جشنواره خبر داد.

علی پیروزمنش گفت: حضور کم‌نظیر فعالان قرآنی از سراسر کشور در جشنواره وبلاگ‌‌نویسی قرآنی نشان‌دهنده ایجاد موج و حرکتی پویا و ریشه‌دار توسط این جشنواره است.

وی تأکید کرد: آموزه‌ها و مفاهیم دینی زمانی که با ابزاری نو، در قالبی جوان‌پسند و به‌روز ارائه می‌شود تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

مسئول دبیرخانه دومین جشنواره‌وبلاگ‌نویسی قرآنی گفت: برای تسهیل و سرعت‌بخشی به امور جشنواره، داوری آثار ارسالی به جشنواره با حضور داوران استانی در تبریز آغاز شده و پس از بررسی و داوری نهایی، نفرات برتر همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره معرفی خواهد شد.

پیروزمنش، آخرین مهلت ثبت‌نام در در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی در این جشنواره را دهم بهمن ماه ۱۳۹۱ عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند وبلاگ‌های خود را با موضوعات گرافیک‌های قرآنی، نقاشی‌‌های قرآنی، قرآن و تربیت صحیح، مترجمان و مفسران قرآن، قاریان و حافظان قرآن، قرآن و حکومت اسلامی، امثال قرآنی، دعاهای قرآنی، قرآن و اهل بیت (ع)، سیمای انسان در قرآن، قرآن و خانواده، پیام‌های قرآنی شامل وحدت و همبستگی، محبت و مهربانی، احترام به والدین، همت و تلاش، نماز، انفاق، عفاف و حجاب طراحی کنند.

وی همچنین، معارف قرآن، قرآن و فرهنگ، قرآن و اجتماع، قرآن و زندگی، قرآن و طبیعت، قرآن و تاریخ، آموزش قرآن، قرآن، عفاف و حجاب، تفسیر قرآن، قرآن و کتب آسمانی، قرآن و پیامبران، کتابخانه قرآنی، نواها و نماهنگ‌های قرآنی، داستان‌های قرآنی، خاطرات قرآنی، اشعار قرآنی، قرآن در گفتار بزرگان، قرآن و عدالت اجتماعی، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی همچنین آموزش‌های قرآنی را از دیگر موضوعات این جشنواره ذکر کرد.

براساس این گزارش، دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول