تهرانی‌ها به «نیایش در مجازستان» می‌پردازند

به گزارش «وبلاگ نیوز»، در راستای اهداف برگزاری اولین جشنواره دعا و نیایش شمسه،‌ مسابقه وبلاگ‌نویسی «نیایش در مجازستان» در سه بخش اصلی وبلاگ برتر نیایشی، پست برتر نیایشی و وبلاگ سرآغاز برگزار می‌شود.

ترجمه، شرح و تحلیل نیایش‌های مأثور از قرآن و پیشوایان معصوم (سلام الله علیهم)، نگارش خاطرات نیایشی، الهی‌نامه‌های محله، نجواهای عاشقانه با خدا از جمله موضوعات این مسابقه است.

شرکت این مسابقه محدودیتی برای تعداد وبلاگ‌ها نداشته و هر فرد می‌تواند با هرتعداد وبلاگ در آن شرکت کند ولی حضور کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه با نام و مشخصات حقیقی الزامیست.

همچنین در طول زمان مسابقه نیز باید مشخصات فردی پدیدآورنده وبلاگ در محل مناسبی از وبلاگ درج شود، و پیوند به سایت مسابقه و بنر سایت در وبلاگ شرکت‌کننده قرار گیرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به بخش مسابقه وبلاگ‌نویسی جشنواره دعا ونیایش شمسه مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند در نوبت‌هاي بعدي مجموعه جشنواره هاي فرهنگي و هنري شمسه نيز حضوري دائمي داشته باشند.

بنابراین گزارش، مسابقه وبلاگ نویسی «نیایش در مجازستان» برای اولین بار به منظور آشنایی با وبلاگ‌های نیایشی و قدردانی از فعالان دعا و نیایش در فضای مجازی و نیز ترغیب و تشویق برای راه‌اندازی وبلاگ‌های نیایشی، و به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و خانه فعالان مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول