سرانجام ازدواج فیس‌بوکی زوج همنام

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از افکارنیوز: اخیراً خبر جدایی زوج جوانی که هردو «کلی هیلدبرنت» نام دارند و سه سال پیش از طریق فیس‌بوک با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌‌بودند، منتشر شد.

آقای «هیلدبرنت» علت جدایی شان را تفاوت‌های آشتی ناپذیر و عدم تفاهم اعلام کرده است، او اضافه می‌کند این بهترین تصمیم برای هردوی آنهاست.

آشنایی این زوج جوان امریکایی که از دو ایالت مختلف هستند به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد وقتی هردوی آنها متوجه شدند که تمام مشخصاتشان در فیس‌بوک مشابه یکدیگر است و تصمیم گرفتند بیشتر باهم آشنا شوند.

بعد از سه هفته صحبت آنلاین و تلفنی «کلی» برای دیدن خانم همنامش به شهر او سفر کرده و از نزدیک او را دید؛ وی سه ماه بعد از این خانم ۲۰ ساله خواستگاری کرد و این زوج جوان طی یک جشن با شکوه با ۱۰۰ میهمان راهی زندگی مشترک خود شدند.

آن زمان که اکثر رسانه‌های محلی این مراسم را پوشش دادند و آنها به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده بودند، هیچ کس تصور نمی‌کرد این رابطه رومانتیک، خیلی زود به سردی گراید و آنها بخواهند از هم جدا شوند، اما این زوج چندی پیش به صورت کاملا ناگهانی اعلام کردند که قصد دارند از یکدیگر جدا شوند و اکنون خبر جدایی آنها نیز به صورت گسترده‌ای رسانه‌ای شده‌است.

آقای «هیلدبرنت» در این رابطه گفته است: از اینکه همیشه درگیر رسانه‌ها باشم خسته شده‌ام و دوست دارم این بار با کسی ازدواج کنم که بتوانم یک زندگی معمولی را تجربه کنم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول