وبلاگ‌نویس مستهجن بازداشت شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، سرهنگ کوره‌بلاغی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی، در خصوص دستگیری مدیر وبلاگ مستهجن گفت: مدیر این وبلاگ که با ترویج فرهنگ ابتذال و سوء استفاده از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف قرار داده بود، پس از شناسایی و اخذ مجوزهای قضایی در ارومیه دستگیر شد.

وی در خصوص چگونگی شناسایی این مجرم اینترنتی افزود: در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت‌عمومی، تیم رصد پلیس فتا اصفهان وبلاگی را که گرداننده آن اقدام به انتشار تصاویر مستهجن در فضای مجازی می کرد، شناسایی کرده و در بررسی‌ها مشخص شد این وبلاگ در ارومیه مدیریت می‌شود.

کوره‌بلاغی افزود: در ادامه بررسی این پرونده توسط پلیس فتا آذربایجان‌غربی، گرداننده این صفحه که با ترویج فرهنگ ابتذال و بهره جستن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف قرار داده بود شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای قضایی در ارومیه دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در ارومیه، منکر بزه انتسابی شده و اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از رویت ادله و مستندات به جرم خود اعتراف کرد.

کوره‌بلاغی هشدار داد: انتشار مطالب و تصاویر خلاف عفت عمومی و مستهجن و نیز استفاده ابزاری از دیگران برای ترویج فساد در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخوردی قانونی و قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول