موج فیس‌بوکی «جریان انحرافی» در مسیر انتخابات

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری دانشجو، استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای تبلیغات افراد و شخصیت های خاص چندی است اوج گرفته و گروه های مختلف سیاسی در راستای بهره گیری از این فضا فعال شده اند.

 طی چند هفته اخیر برخی که خود را حامی دولت معرفی می‌کنند و البته ارتباط نزدیکی نیز با جریان انحرافی دارند با ایجاد صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی به ویژه فیس‌بوک اقدام به تبلیغ فعالیت‌های لیدر جریان انحرافی نموده و با دفاع همه جانبه از عملکرد وی در برخی از موارد نیز به چهره‌های سیاسی حمله می کنند.

 گفته می‌شود که حامیان جریان انحرافی سعی خود را بر ایجاد موج فیس بوکی تا انتخابات ریاست جمهوری متمرکز کرده‌اند و قرار است تا رسیدن به ایام تبلیغات به صورت چراغ خاموش به فعالیت ادامه دهند.

بنابر این گزارش شبکه اجتماعی فیس‌بوک در دهمین انتخابات ریاست جمهوری به عنوان ابزار مورد استفاده فتنه گران محسوب می‌شد و استفاده گسترده از این شبکه در دستور کار آنان قرار داشت.

همچنین به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ایام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باز هم گروه هایی سعی در استفاده سیاسی از این شبکه اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول