شرکت بیش از 100هزار کاربر در رأی‌گیری مردمی «جشنواره وب ایران»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، دبیرخانه پنجمین «جشنواره وب ایران» اعلام کرد که با پایان زمان ثبت نام وب سایت ها در جشنواره وب ایران٬ داوری رسمی وب سایت ها در ۵۸ گروه آغاز شده است و در حال حاضر داوارن پنجمین جشنواره وب ایران در حال بررسی و داوری سایت های شرکت کننده در این جشنواره می باشند.

سایت های شرکت کننده در جشنواره می توانند علاوه بر بخش داوری که سایت برتر توسط آرای داوران جشنواره انتخاب و معرفی می شود٬ در بخش رای مردمی نیز شرکت کنند. جشنواره وب ایران در هر گروه ۲ سایت برتر دارد که یکی به انتخاب هیات داوران و دیگری توسط آرای مردم انتخاب می شود.

کاربران می توانند با رای دادن به سایت یا سایتهای مورد علاقه شان، آن سایت را در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قراردهند.

مدیران سایت ها میتوانند پس از ورود به پروفایل خود در بخش ثبت نام جشنواره وب ایران، از منوی سمت راست گزینه “دفتر کار من” را انتخاب کرده و کد های لازم برای قرار دادن لینک به رای مردمی را دریافت و در سایت خود قراردهند.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در تهران برگزار می شود و سایت های برتر در هر گروه معرفی و تندیس سایت برتر سال ۱۳۹۱ را دریافت می کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه، تاکنون بیش از 100 هزار کاربر از طریق سایت جشنواره به سایتهای محبوب خود رای داده اند.

مرحله اول چگونه گذشت؟

در طول مدت زمان 3 ماهه ثبت نام سایت‌ها در «جشنواره وب ایران»، 6هزار و 61 سایت در ۵۸ گروه در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

«جشنواره وب ایران»، در دوگروه انتخاب هیأت داوران و منتخب مردم، سایت‌های برتر را معرفی خواهد کرد؛ به همین منظور مدیران سایت‌ها می‌توانند پس از ورود به پروفایل خود در بخش ثبت نام، از منوی سمت راست گزینه  «دفتر کار من» را انتخاب کرده و کدهای لازم برای قرار دادن لینک به رای مردمی را دریافت و در سایت خود قراردهند.

پنجمین «جشنواره وب ایران» چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه جاری، با معرفی و اعطای تندیس برترین وب ایران به برگزیدگان دو بخش داوری و آرای مردمی، به کار خود پایان خواهد داد.

بنابر این گزارش، «جشنواره وب ایران»، هرساله و برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه و با هدف تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول