تعداد کاربران لینکدین از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از همکاران سیستم، midsizeinsider نوشت: تعداد کاربران شبکه اجتماعی جهانی لینکدین در اوایل ماه ژانویه سال جاری از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت؛ لینکدین قوی‌ترین شبکه اجتماعی ویژه کسب و کار‌ و متخصصان آی تی در سراسر جهان است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است.

گروه تحلیلی پژوهشی کام اسکور که تعداد کاربران لینکدین را محاسبه می‌کند، تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی در سراسر جهان را ۱۶۰ میلیون نفر اعلام کرده است. بنابر اعلام این گروه کاربران فعال لینکدین به طور متوسط ماهی یک بار با حساب خود وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، هر سال بر تعداد کاربران این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود، اما افزایش کاربران در ماه‌های بین سپتامبر تا نوامبر سال ۲۰۱۲ شتاب بیشتری به خود گرفته است. تعداد کاربران لینکدین در این مدت ۲۰ درصد یعنی معادل سی میلیون نفر افزایش یافته است.

شبکه اجتماعی لینکدین بیشتر تلاش خود را متوجه افزایش تعامل کسب و کار‌ها با یکدیگر کرده و برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی بر فعالیت‌های سرگرمی و تفریحی چندان تمرکز نکرده است، متخصصان آی تی می‌توانند با ایجاد یک پروفایل اینترنتی از شرکت یا سازمان خود در لینکدین حضور خود را پررنگ‌تر کنند و تعداد مشتریان جدید خود را نیز افزایش دهند، متخصصان آی تی عضو این شبکه می‌توانند گزینه «اشتراک گذاری در لینکدین» را به وب سایت شرکت یا سازمان خود بیفزایند و ترافیک اینترنتی وب سایت خود را از این طریق افزایش دهند.

افزایش و رشد شبکه‌های اجتماعی تخصصی حاکی از این است که حضور کسب و کارهای متوسط در محیط‌های آنلاین اهمیت بیشتری به خود گرفته است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول