تمدید سوگواره سراسری «خامس آل عبا(ع)»

به گزارش«وبلاگ نیوز»،مرتضی مقدمی، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، از تمدید مهلت شرکت در «سوگواره خامس آل عبا (ع)» تا پایان ربیع الاول خبر داد.

وی دلیل این امر رااستقبال گسترده علاقمندان به شرکت در این سوگواره عنوان کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند آدرس وبلاگ خود را به نشانی پست الکترونیکی khames1434@javananemasajed.ir ارسال کنند.

درج مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات و شماره تماس در این ایمیل الزامی است.

بنابر این گزارش، برای شرکت در این سوگواره، نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی در محورهای مسابقه نیست و وبلاگ نویسان می توانند از تمام قالب های رایج نوشته های وبلاگی مانند دل نوشته، خاطرات، یادداشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو و روایات تاریخی استفاده کنند.

کانون‌ها و افرادی که از «مسجد بلاگ» استفاده می‌کنند در بخش مسابقه از امتیاز ویژه‌ای برخوردار هستند.

موضوعات وبلاگ ها باید در رابطه با ماه محرم، عاشورا،فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهدای محله و سرداران شهید و همچنین سیره و سخنان امام حسین(ع) باشد و موضوعات دیگری همچون نقش واقعه کربلا در بصیرت افزایی، علل بوجود آمدن واقعه کربلا، واقعه کربلا و فرهنگ عاشورا از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، تاثیر واقعه عاشورا در زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی و نقش مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ترویج ارزش‌های اخلاقی و انطباق سبک زندگی با آموزه‌های دینی، نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بنابر این گزارش، این سوگواره که مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع محرم، یکی از بخش های آن است، به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان و با حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برنامه‌ریزی و در سراسر کشور به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول