روبات آنالیزور، داور دومین «جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، علی پیروزمنش، مسئول دبیرخانه ، از داوری آثار دومین «جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی» توسط یک «روبات آنالیزور» در مرحله فنی خبر داد و گفت: برای اولین بار با طراحی یک روبات آنالیزور کارهایی چون تعداد خطاها، عکس‌ها و فایل‌های صوتی را به صورت دیجیتال استخراج کردیم، البته داوران جشنواره نتایج به دست آمده از سوی این روبات را بررسی و نتایج نهایی را اعلام کردند.

مسئول دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی «آیات» گفت: 2 هزار و 707 اثر از سوی وبلاگ‌نویسان داخلی و خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که طی سه مرحله داوری، آثار نهایی جشنواره انتخاب می‌شود.

وی در خصوص نحوه داوری آثار گفت: آثار جشنواره، ابتدا تحت غربالگری قرار گرفته و 717 اثر انتخاب شدند، در مرحله بعد که مرحله محتوایی و فنی است، تعداد 152 اثر به مرحله نهایی راه یافتند و کمیته داوران نهایی نیز هفته آینده 48 اثر را به عنوان آثار برتر جشنواره انتخاب می‌کنند.

پیروزمنش از برگزاری نمایشگاهی در کنار آیین اختتامیه دومین جشنوار «وبلاگ نویسی قرآنی» خبر داد و گفت: نمایشگاهی از آثار برگزیده که در قالب پوستر به چاپ رسیده‌اند در کنار آیین اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

گفتنی است آیین اختتامیه دومین «جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی»، از مجموعه «جشنواره‌های آیات»، 17 بهمن‌ماه 1391 در تبریز ، خیابان 29 بهمن، مجتمع فرهنگی، هنری 29 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول