اختتاميه کنگره ملي پيامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام حسینی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران از برگزاری اختتامیه «کنگره ملی پیامبر اعظم (ص)» خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینی در جمع خبرنگاران گفت: آشنایی هر چه بیشتر مردم با ابعاد مختلف زندگی پیامبر (ص) ، پاسخ علمی به اهانت هایی که به پیامبر اعظم (ص) شده ، بررسی مبانی اقتصادی ـ‌ اسلامی و تبیین دیدگاه نبی اسلام (ص) در حوزه اقتصاد با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کنونی و مقایسه تحریم های صدر اسلام با زمان کنونی از اهداف برگزاری این کنگره ملی بود .
وی افزود: تبیین سبک زندگی اسلامی با محوریت سنت حسنه زندگی پیامبر (ص) و تبیین نقش آموزه های پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) در بیداری اسلامی از دیگر اهداف کنگره ملی پیامبر اعظم (ص) بوده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این کنگره در سه حوزه علمی ، ادبی و هنری برگزار شد افزود: در بخش وبلاگ، 255 اثر به تأیید دبیرخانه کنگره رسید.

وی افزود: در مدت زمان برگزاری کنگره ملی پیامبر اعظم (ص) بیش از سه هزار نفر به سایت و دبیرخانه کنگره نظرات خود را ارسال کردند و 90 هزار مراجعه به سایت همایش نیز در این مدت ثبت شد.

حجت الاسلام حسینی درباره برنامه های جنبی اختتامیه کنگره پیامبر اعظم (ص) نیز گفت: علاوه بر تقدیر از صد نفر در بخشهای مختلف کنگره از چهار نفر به طور ویژه تقدیر می شود که از آن جمله می توان به مجید مجیدی که در حال ساخت فیلم پیامبر اعظم (ص) است و آقای سپهری مترجم کتاب سیره نبی اکرم (ص) در چهل جلد اشاره کرد.

بنابر این گزارش، مكان و زمان اين برنامه امروز، دوشنبه 16 بهمن، از ساعت 14 تا 17، در تالار همایش‌های دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، روبروی کوی دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/.

  • سلام
    متاسفم برای اشخاصی که داوری را برعهده داشتند …سعی میکنم دیگه در جشنواره ای شرکت نکنم چون عقایدمو با ناداوری که میکنند با پارتی بازی که میکنند از بین می برند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول