فراخوان «یاران آفتاب» برای آثار رسانه‌ای

به گزارش«وبلاگ نیوز» به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اولین جشنواره آثار رسانه ای «یاران آفتاب» به همت پرتال امام خمینی(س) و با شرکت فعالان رسانه‌های کشور در حوزه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های اینترنتی و نیز وبلاگ نویسان، برگزار می‌شود.

تقویت بسترهای رسانه ای کشور در راستای معرفی آثار حضرت امام خمینی (س) و ایجاد فرصت هم‌افزایی و گسترش همکاری‌های رسانه ای حول محور اندیشه های حضرت امام خمینی (س) از جمله اهداف این جشنواره است.

این جشنواره شامل پوشش و پایش آثار رسانه‌ای منعکس شده در مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و وبلاگ های فعال در زمینه اطلاع رسانی اخبار و نیز انعکاس افکار حضرت امام خمینی (س)، در 4 رشته مصاحبه، گزارش، یادداشت و عکس خبری برگزار می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را بصورت یکپارچه که حاوی کل مطالب تولیدی، عنوان رسانه منعکس کننده و تاریخ انتشار آن، به همراه مشخصات حقیقی و یا حقوقی صاحب اثر است، به «پرتال امام خمینی(ره)» ارسال نمایند.

نام نویسی در در این جشنواره تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، نتایج در 12اسفندماه اعلام و در 17اسفند از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول