دوم اسفندماه، پایان کار جشنواره «وبلاگ‌نویسی قرآنی»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان نوشت: علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی،  اظهار داشت: کار داوری دومین «جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی» در مرحله‌ پایانی است و نفرات برتر و وبلاگ‌های برگزیده طی آیینی دوم اسفندماه امسال معرفی می‌شوند.

وی افزود: تکنولوژی جدید و تحولاتی که در عرصه ارتباطات شکل گرفته تبدیل به حرکتی جریان‌ساز در جامعه شده و در این میان اینترنت رسانه‌ای قدرتمند است که توانسته رسالت پیام‌رسانی را بر عهده گیرد.

داننده تاکید کرد: اگر مسیر‌های استفاده صحیح از این رسانه در اختیار تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان قرار گیرد فضای سایبر در کنار معایب، از مزایای بی‌شماری برخوردار شده و موجب تعالی خواهد شد.

وی تاکید کرد: جشنواره منظومه‌ی آیات با گستره‌ی وسیع برگزاری و تنوع موضوعات زمینه مناسبی برای تقویت و تداوم پرداختن به مضامین دینی و قرآنی را فراهم آورده است.

براساس این گزارش، جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار و نفرات برتر این جشنواره دوم اسفندماه 1391 معرفی می‌شوند، این در حالی‌است که مسئولان برگزاری این جشنواره سراسری، پیش از این تاریخ 17بهمن‌ماه را به عنوان زمان اختتامیه این جشنواره اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول