نقش وبلاگ‌ها در جشنواره نقد کتاب

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، آیین پایانی نهمین دوره جشنواره نقد کتاب عصر سه‌شنبه 24 بهمن با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و علی شجاعی صایین مدیرعامل خانه کتاب در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت نقد اظهار داشت: از سال 82 که جشنواره نقد کتاب آغاز به کار کرد تا به امروز سال به سال تعداد مقالات افزون‌تر شده در این دوره 1153 مقاله از 177 مجله و 87 مقاله از پایگاه‌های خبری، سایت‌ها و وبلاگ‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

علی اوجبی دبیر علمی جشنواره نقد کتاب هم در این مراسم گزارشی از روند این جشنواره ارائه و اضافه کرد: در نهمین دوره از جشنواره نقد با همکاری صمیمانه دهها گروه تخصصی داوری تعداد 1153 مقاله از 177 مجله و 87 مقاله از پایگاه‌های خبری، سایت‌ها و وبلاگ‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت. در این دوره در حوزه کلیات 115 مقاله، فلسفه 91 مقاله، دین 158 مقاله، علوم اجتماعی 101 مقاله، علوم و فنون 54 مقاله، هنر 61 مقاله، ادبیات فارسی 118 مقاله، ادبیات عرب 10 مقاله، زبان‌شناسی 9 مقاله، ادبیات داستانی 119 مقاله، حوزه شعر 62 مقاله، تاریخ و جغرافیا 128 مقاله و کودک و نوجوان 125 مقاله در دبیرخانه ارزیابی شد که امروز از نفرات برگزیده تقدیر به عمل می‌آید. البته 11 سایت و وبلاگ نیز با 87 مقاله بررسی شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول