«تا سحر» با معرفی برگزیدگان پایان یافت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، جشنواره وبلاگ‌نویسی «تا سحر» ویژه وبلاگ‌نویسان لرستانی، با معرفی نفرات برتر در کوهدشت به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور برگزیدگان جشنواره، مسؤولان سپاه کوهدشت و جمعی از بسیجیان در آمفی تئاتر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، بهرام نورعلی، جانشین فرمانده سپاه کوهدشت گفت: همه ما وظیفه داریم، در مقابل جنگ نرم دشمن پاسخی دندان شکن بدهیم.

وی اظهار داشت: همه آحاد ملت در پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند که باید رشادت‌ها و مبارزات آن‌ها در تارنوشت‌های هنرمندان عزیز منعکس شود.

فاطمه نیازی، دبیر نخستین جشنواره وبلاگ نویسی در کوهدشت نیز در این مراسم گفت: در مجموع 125 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد شش اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در ادامه به نفرات برگزیده جشنواره نیز جوایزی اهدا شد.

بنابر این گزارش، وبلاگ جشنواره تنها به درج نام نفرات برگزیده جشنواره اقدام کرده و اطلاعاتی از لینک و آدرس وبلاگ‌های برتر منتشر نکرده است، وحید کریمی سوری، رضا دوستی پور و نیلوفر ضرونی از کوهدشت، فائزه دارابی از بروجرد، محمد حسن شفیعی از پلدختر و عارف رحمتی از خرم‌آباد، برگزیدگان این جشنواره استانی هستند.

گفتنی است، اولین جشنواره استانی لرستان، «تا سحر»، با موضوع اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان در دهه فجر برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول