راه‌اندازی هزار وبلاگ و سایت از سوی بانون طلبه

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی حدود هزار وبلاگ و پایگاه اطلاع‌رسانی از سوی بانوان طلبه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی در سخنانی در مراسم افتتاح مرکز تخصصی حوزوی فاطمه الزهرا(س) ساوه اظهار داشت: پس از فتنه 88 نیز یکی از نهادهایی که بلافاصله با تدبیر مدیران استانی و مدیران مدارس علمیه نقش موثری در هدایت جریان‌های تاثیرگذار داشت، حوزه‌های علمیه خواهران بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی حدود هزار وبلاگ و پایگاه اطلاع‌رسانی از سوی بانوان طلبه و مدارس علمیه خواهران، افزود: امیدواریم با فراهم شدن پیشتیبانی فکری و علمی از این حرکت تعداد این وبلاگ‌ها به هزاران عدد برسد و فرصت تبلیغ در فضای مجازی برای سایر طلاب شاغل به تحصیل نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: ظرفیت عمیق حوزه‌های علمیه خواهران که به برکت جمهوری اسلامی ایجاد شده است، ظرفیتی بزرگ است که باید از آن بهره برد.

حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه امروز روزی نیست که عرصه‌ای از میدان‌های ترویج اسلام را از دست بدهیم، اضافه کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب گفته‌اند، گرچه فضای مجازی یک تهدید به شمار می‌رود و دشمن امکانات بسیاری را برای استفاده از آن بسیج کرده است،‌ اما می‌توان از این فضای مجازی به عنوان فرصت نیز استفاده کرد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول