انتقام اینترنتی از همسر سابق

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، سرهنگ قاسملو، رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی از دستگیری مردی خبر داد كه با پخش تصاویر همسر سابقش در یك سایت اینترنتی، قصد انتقامجویی از وی را داشت.

 سرهنگ قاسملو در این‌باره گفت: درپی شكایت زنی مبنی بر هتك حرمت وی در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: شاكی مدعی بود فرد ناشناسی با انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت و درج مطالب كذب، موجب آزار و آبروریزی وی شده است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی ادامه داد: پس از تحقیقات، نشانه‌هایی از متهم مشاهده و مشخص شد وی همسر سابق زن شاكی بوده و در ادامه متهم در منزل پدری‌اش دستگیر شد.

قاسملو گفت: متهم پس از دیدن شواهد و مدارك به جرم خود اعتراف و عنوان كرد به قصد تسویه حساب و انتقام از همسر سابقش دست به این كار زده است.

وی خاطرنشان كرد: در بررسی‌ها مشخص شد طرفین پرونده چند سال پیش از طریق اینترنت با هم آشنا شده و ازدواج كرده‌اند و به سبب نداشتن شناخت كافی از همدیگر، در كمتر از یك‌سال به‌دلیل مسائل غیراخلاقی از هم جدا شده‌اند و با توجه به كینه‌ای كه از همدیگر داشتند، درصدد تضعیف شخصیت هم بوده‌اند.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی هشدار داد: خانواده‌ها بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود نظارت داشته باشند و جوانان نیز نسبت به افرادی كه در فضای مجازی با آنان آشنا می‌شوند، هشیار باشند، زیرا در این فضا افراد براحتی تغییر چهره داده و خود را فرد دیگری معرفی می‌كنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول