داوری آثار جشنواره «رسانه‌های ديجيتال مهدوی» آغاز شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، نخستين «جشنواره رسانه‌های ديجيتال مهدوی» به همت مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های ديجيتال و با محوريت دبيرخانه مستقر در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

محتوای تلفن همراه، هنرهای ديجيتال، نرم‌افزار‌های رسانه‌ای، پايگاه‌های اينترنتی و وبلاگ‌ها از بخش‌های مختلف جشنواره رسانه‌های ديجيتال مهدوی به شمار می‌‌رود.

همچنين از ديگر محورهای جشنواره، می‌توان به فرهنگ و معارف مهدوی، مبانی مهدويت، آسيب‌شناسی مباحث مهدوی، مهدويت و آخرالزمان، حكومت در زمان غيب، مهدويت و آخرالزمان، دشمن‌شناسی اشاره كرد.

از ديگر بخش‌های جشنواره، می‌توان به آثار مكتوب در قالب اي‌بوك اشاره كرد تا علاقه‌مندان به اين حوزه بتوانند آثار مكتوب خود را به جشنواره ارسال كنند.

بنابر این گزارش، داوری آثار جشنواره از پايان هفته پيش آغاز شده است و تا پايان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت؛ همچنين پيش‌بينی شده بود كه اين جشنواره روز دوشنبه، 23 بهمن‌ماه به كار خود پايان دهد، اما به دليل به وجود آمدن برخی مشكلات، زمان آن به تعويق افتاد. زمان برپايی جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

عناوين داوری جشنواره رسانه‌های مهدوی در بخش جوايز اصلی بهترين نرم‌افزار فرهنگ و معارف مهدوی، بهترين پايگاه پورتال فرهنگ و معارف مهدوی، بهترين وبلاگ مهدوی، بهترين محتوای نرم‌افزار رسانه‌ای همراه مهدوی، بهترين اثر پويانمايی مهدوی با موضوع محور‌های جشنواره، بهترين ايده فعاليت ديجيتال در حوزه مهدويت، بهترين بازی رايانه‌ای مهدوی و بهترين پايگاه اينترنتی مهدوی است.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول