«هویت‌های جمعی ایرانیان و شبکه‌های اجتماعی»، سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعلام کرد: سمینار تخصصی «هویت‌های جمعی ایرانیان و شبکه‌های اجتماعی مجازی» که قرار بود فردا اول اسفندماه 1391 برگزار شود به نیمه اول سال آینده موکول شد.

بنابر این گزارش، این تغییر زمان به دلیل درخواست متعدد محققان و پژوهشگران مبنی بر اختصاص زمان بیشتری برای تحقیق بر موضوعات ارایه شده و افزایش کیفی مقالات ارسالی عنوان شده است.

هویت ملی و شبکه‌های اجتماعی،هویت دینی و شبکه های اجتماعی، هویت قومی و شبکه های اجتماعی، هویت مدرن و شبکه های اجتماعی، هویت فرهنگی و شبکه‌های اجتماعی، هویت شبکه‌ای و کاربران ایرانی، هویت  جوانان ایرانی  و شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و هویت سازمانی و شغلی، از جمله محورهای این سمینار است.

همچنین کمیته علمی این سمینار از محققانی که در این مدت مقاله خود را ارسال کرده‌اند تقدیر و تشکر نموده و متذکر شده است: این مقالات در صورت پذیرش برای نشست آتی و انتشار در کتاب این سمینار مدنظر قرار خواهند گرفت.

قرار بود سمینار تخصصی «هویت‌های جمعی ایرانیان و شبکه‌های اجتماعی مجازی» که توسط  گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، فردا سه شنبه اول اسفند ۱۳۹۱ از ساعت 14:30 لغایت 18 در این مرکز  برگزار شود که با اعلام کمیته علمی این نشست، این زمان به نیمه اول سال آینده موکول شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول