گردهمایی فعالان فضای مجازی در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اعلام این خبر افزود: نخستین گردهمایی فعالان عرصه مجازی، با هدف شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های مجموعه فعالان عرصه مجازی و مرتبط كردن آنها با یكدیگر و استفاده از ظرفیت های بالای این حوزه در راستای اهداف والای انقلاب برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، گفت: این همایش با هدف شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های مجموعه فعالان عرصه مجازی و مرتبط كردن آنها با یكدیگر و استفاده از ظرفیت های بالای این حوزه در راستای اهداف والای انقلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی افزود: همسو كردن و ایجاد هماهنگی میان فعالان عرصه مجازی به ویژه جوانان و نوجوانان در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور تحقق مطالبات ایشان از جوانان، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

امام جمعه خرم آباد اظهار كرد: افرادی كه در عرصه مجازی دارای سايت و وبلاگ به‌ويژه در موضوعات دينی، مذهبی، ولايت و جوانان هستند می‌توانند برای شركت در اين همايش از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی مجمع مشورتی امور جوانان و يا تماس با دفتر نماينده ولی ‌فقيه در استان لرستان ثبت‌ نام كنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت های گسترده فرهنگی و اجتماعی مجمع در حوزه جوانان، گفت: این گردهمایی نیز در ادامه سلسله فعالیت های فرهنگی این مجمع و با استفاده از دیدگاه و نظرات جمعی از جوانان نخبه و فعال استان لرستان و در راستای تامین نیازها و مطالبات قانونی این قشر جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینكه برای نخستین بار است كه چنین گردهمایی در این سطح برگزار می شود، افزود: زمینه سازی برای ایجاد بستر مناسب تحقق اولویت های تحقیق و پژوهش در مسایل انقلاب اسلامی و دینی مرتبط با جوانان از جمله رویكردهای این گردهمایی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینكه دراین گردهمایی حدود 400 نفر از مدیران پایگاهها و فعالان عرصه مجازی استان حضور دارند، گفت:دكتر شهریاری رییس مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از جمله سخنرانان ویژه این گردهمایی است.

وی افزود:برگزاری نمایشگاهی از سازمان ها و نهادهای خبری و اطلاع رسانی و همچنین ارائه دستاوردهای عرصه مجازی از بخش های جنبی این گردهمایی است.

طراحی پوستر و لوگو

یزدان سهرابی، دبیر گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی استان لرستان،‌از طراحی و انتشار پوستر و لوگوی نخستين گردهمايی مديران و فعالان فضای مجازی استان لرستان خبر داد و گفت: لوگوی اين گردهمايی توسط جمعی از دانشجويان خلاق استان و با استفاده از نمادها و نقش‌های مرتبط با عرصه مجازی و فضای اينترنت طراحی شده است.

سهرابی گفت: در اين لوگو، اهداف و رويكردهای برگزاری گردهمايی و همچنين رويكردهای مجمع مشورتی جوانان نيز لحاظ شده است.

بنابر این گزارش، نخستين گردهمايی مديران پايگاه‌های اينترنتی و فعالان فضای مجازی استان لرستان، 21 اسفندماه امسال به همت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماينده ولی‌ فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در سالن همايش‌های دانشگاه فرهنگيان علامه طباطبايی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام /.

  • بنام خدا
    با سلام خدمت مدیرمحترم سایت
    چنانچه مقدور است پوستر اولین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان در سایت تان درج فرمائیدهمچنین از شما دعوت بعمل می اید جهت شرکت در همایش که با حضور اساتید برجسته کشوری و کارشناسان زبده فنی فضای مجازی کشور در خرم آباد برگزار می گردد به سایت http://www.lrjavan.ir مراجعه فرمائید.

    http://lrjavan.ir/gallery/a47f88-GALLERY.jpg
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول