«هر شهید، یک وبلاگ»، منتظر رفع مشکلات مالی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، محمدعلی فقيه، مدير كل انتشارات و اطلاع‌رسانی بنياد شهيد و امور ايثارگران، گفت: طرحی با نام «هر شهيد، يك وبلاگ» را آغاز كرديم اما به دليل كمبود اعتبارات اين طرح متوقف شد، اما تلاش‌مان را خواهيم كرد تا در صورت مرتفع شدن مشكلات، اين طرح را اجرايی كنيم.

وی افزود: براساس طرح «هر شهيد، يك وبلاگ»، تلاش خواهيم كرد تا اطلاعات‌مان را در اختيار وبلاگ‌نويسان قرار دهيم و حتی روش وبلاگ‌نويسی را به كاربران آموزش خواهيم داد و مردم را درگير اطلاعات درباره شهدا می‌كنيم.

مديركل انتشارات و اطلاع‌رسانی بنياد شهيد و امور ايثارگران تصريح كرد: در حال حاضر نزديك به سه هزار وبلاگ آماده شده‌است، اما بايد اصل و يا بخشی از كار را با پيش‌نيازی رونمايی می‌كرديم كه متأسفانه به دليل مشكلات اعتباری نتوانسته‌ايم كار را به پيش ببريم.

وی همچنین به طرح «ويكی‌شاهد» اشاره و تصريح كرد: «ويكی شاهد» از ديگر طرح‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران به شمار می‌رود كه اين طرح بستگی به مرتفع شدن مشكلات‌مان دارد و در اولين فرصت كه موانع رفع شود، ويكی‌شاهد را فعال خواهيم كرد.

فقيه گفت: در ويكی‌شاهد همه اطلاعات درباره شهدا، جانبازان و ايثارگران و موضوعات مربوط به آنها درج خواهد شد و اميدواريم در سال آينده اين طرح را به اجرا برساني.

انتهای پیام /.

  • خب معلومه بودجه نباید برسه وقتی ملیاردها دلار خرج فیلم های ایرانی و فوتبالیست ها میشه.

    خب روشنفکرن دیگه به ما میگن : ” امل”

  • آرمین

    وبلاگنویسی هزینه ای نداره و رایگانه.
    بودجه واسه چی میخان اخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول