شناسایی و بازداشت وبلاگ‌نویسان غیراخلاقی ادامه دارد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، سرهنگ کوره‌بلاغی، رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی در این باره گفت: در راستای افزایش امنیت در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته، کارشناسان این پلیس وبلاگی را که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و تبلیغ فساد کرده بود را شناسایی و اقدامات خود برای شناسایی مدیر وبلاگ آغاز کردند.

کوره‌بلاغی افزود: پس از انجام تحقیقات مدیر سایت که نوجوانی محصل و ساکن ارومیه بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی ادامه‌داد: متهم پس از رویت ادله موجود به جرم خود اعتراف و در تحقیقات بعدی مشخص شد که وی چندین وبلاگ حاوی مطالب مبتذل را مدیریت می‌کند.

وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده عدم نظارت والدین بر فعالیت‌های اینترنتی فرزندشان و آزاد گذاشتن وی در استفاده زمانی نامحدود و دور از نظارت عینی آنان از جمله دلایل اصلی گرایش این فرد به انحرافات جنسی و ساخت و طراحی وبلاگ با مضامین ضداخلاقی بود.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی توصیه کرد: والدین نظارت بیشتری به فرزندان خود در زمان استفاده آنان از اینترنت داشته باشند.

بنابر ابن‌گزارش، پلیس فتا در هفته گذشته از شناسایی و بازداشت دو وبلاگ نویس غیراخلاقی دیگر در شهرهای تالش و بندانزلی خبر داده بود؛ همچنین ماه گذشته نیز یک وبلاگ‌نویس مستهجن در ارومیه شناسایی و بازداشت شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول