برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور در لرستان

 به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا،‌ یزدان سهرابی،‌مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام ‌نور استان لرستان، از برگزاری مرحله مقدماتی هفدمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام ‌نور در 9 مرکز این دانشگاه در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته 450 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برای شرکت در مسابقات قرآن پیام‌نور نام‌نویسی کرده بودند که این آمار در سال ‌جاری با 4 درصد رشد به بیش از 1075 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن دانشگاه پیام ‌نور در دو گروه فردی و گروهی و سه شاخه اساتید، دانشجویان و کارکنان و پنج بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌شود در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات قرآن گفت: این مسابقات قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآن و تعمیق‌بخشی مفاهیم قرآنی و آشنایی با سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شده است.

سهرابی اظهار کرد: مسابقات هنری شامل بخش‌های خوشنویسی، طراحی و نقاشی، عکس، تذهیب قرآنی و صفحه آرایی، تولیدات تصویری، تولیدات صوتی ، سرود و نغمه‌های قرآنی، نرم‌افزارهای قرآن و عترت و وبلاگ نویسی قرآن و عترت است.

وی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقات تا ۱۵ اسفندماه امسال اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار ادبی، هنری و پژوهشی خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه دهند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول