برگزیدگان «تولید ملی،اقتدار ایرانی» معرفی شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» برندگان مسابقه وبلاگ نویسی «تولید ملی،اقتدار ایرانی» بعد از 2ماه از آخرین مهلت ارسال آثار(آذرماه) اعلام شدند.

در متن پیام هیات داوران ضمن پوزش از این تاخیر اعلام شده است که جوایز برگزیدگان از طریق آدرس پستی آن‌ها که در سایت ثبت کرده اند، ارسال خواهد شد.

مهدی تیموری یزد از بهاباد، محمدامین عزیزمقدم یزد از طبس، حسین رستمی از همدان، حسین ابراهیم خانی از همدان، کیمیا بذرافشانی از اصفهان،  امیر مختار تیموری از  یزد، عرفان نوری از اصفهان، مهدی روستایی از یزد، عادل کریم پورفرد از خراسان جنوبی،  حسن هاشمی از  قم، حسین درخشانی منصورکوهی از مازندران، یاسمن پارسا  از فارس، حسین آقاجانپور و محسن سرشوری شعرباف از مازندران، امیرحسین حسن زاده از تهران، کسری بحیرایی از همدان، علی فدوی از خراسان رضوی، سالار طالبی سانیانی از آذربایجان شرقی،  اکرم کریم زاده سورشجانی از چهارمحال و بختیاری، میترا فاضلی از اردبیل، 20برنده نهایی این مسابقه بودند.

گفتنی است مسابقه«تولید ملی، اقتدار ایرانی» به همت بسیج دانش آموزی برگزار شده و مهلت ثبت نام در این جشنواره از 6 آبان لغایت 10 آذرماه اعلام شده بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول