«شهرنگار» تا تیرماه 92 ادامه دارد

به گزارش«وبلاگ نیوز»  دومین جشنواره ملی «شهرنگار»(مدیریت شهری مشهد در آینه رسانه)، به همت اداره روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد، برگزار می شود.

دست يابي به الگوي مناسبي از تعامل مديريت شهري با رسانه‌ها و ارج نهادن به تلاش صادقانه و هوشمندانه اصحاب رسانه در عرصه طرح و نقد مسايل شهري از مهمترین اهداف این جشنواره اعلام شده است.

پدیدآورندگان آثار رسانه ای که پیام آوران آگاهی در جامعه هستند آثار خود را که در حوزه مسائل شهری پایتخت معنوی ایران در بازه زمانی 17شهریور 91 الی 15 تیرماه92  در رسانه ها انعکاس داده اند می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

این جشنواره در 5 محور اصلي از جمله فضاي مجازي آزاد شامل وبلاگها و سايت هاي شخصي و با  موضوعات مالی و سرمایه گذاری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، فنی- عمرانی، مديريت، برنامه ريزي و فن آوري، حمل و نقل و ترافيك، شهرسازی و معماری و اطلاع رسانی و بخش ويژه با موضوع مشهد پايتخت فرهنگي جهان اسلام و رسانه برتر برگزار می‌شود.

شرکت در بخش وبلاگ‌نویسی محدودیت سنی و شهری ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند در هرجای ایران در آن شرکت کنند؛ استفاده از بنر یا علایم جشنواره در وبلاگ از الزامات این دوره از مسابقات است.

موضوع و نوع وبلاگ‌ها آزاد مي‌باشد و ارائه محتوا باید برگرفته از مسائل شهري مشهد باشد؛ بنابراين همه مطالب نويسندگان در تمامي حوزه هاي اجتماعي، فرهنگي،‌ هنري و علمي و هم فتوبلاگ هاي مرتبط با مديريت شهري مشهد قادر به شركت در جشنواره خواهند بود.

هر فرد می‌تواند با حداكثر 3 وبلاگ با حداقل 10پست در این مسابقه شرکت کند، وبلاگ‌هايي كه حداقل 10پست مرتبط با بخش ويژه در آنها درج شده باشد نيز مي تواند دراين بخش شركت نمايند.

حجم هر یادداشت ارسالی جهت شرکت در جشنواره می‌بایست میان 100 تا 500 کلمه (حدود 500 تا 2500 کاراکتر) باشد.

مهمترین معیار امتیاز دهی، تولید محتوا و نگارش یادداشت، توسط خود وبلاگ نویس بیان شده‌است.

شركت كنندگان در اين بخش باید آثار خود را حداكثر تا 15تیرماه 92 به پست الكترونيك Info@Shahrnegar.org ارسال نمايند.

همچنین تاریخ اختتامیه این جشنواره 24مردادماه سال آینده اعلام شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول