برترین‌های «تولیدات رسانه‎های دیجیتال» معرفی می‌شوند

به گزارش«وبلاگ نیوز» مرتضی کامل‌نواب، مدیر فرهنگسرای رسانه فناوری مشهد، در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور فراخوان جشنواره تولیدات رسانه‌های دیجیتال در دی و بهمن ماه 91 اظهار داشت: مخاطبین این جشنواره علاوه بر شهروندان مشهدی، استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور بوده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبین اصلی این جشنواره فعالان سایبری مشهد هستند بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه‌ مشهد با بیان اینکه آثار ارسال شده در چهار حوزه وب‌سایت، وبلاگ، پادکست و نرم‌افزار قرار می‌گیرد، عنوان کرد: حوزه وب‌سایت به هشت گروه، وبلاگ به چهار گروه، پادکست و نرم‌افزار به دو گروه تبدیل شده است.

وی با بیان این‌مطلب که حدود 10 روز برای ارایه آثار برای داوری وقت داریم افزود: همچنین در اختتامیه این جشنواره که در نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد از آثار برتر در هر حوزه تقدیر می‌شود.

کامل‌نواب یادآور شد: در حاشیه این جشنواره یک نشست هم‌اندیشی با فعالین سایبری داشتیم که در خصوص فعالیت‌های داوطلبانه سایبری و هم‎افزایی بین فعالین سایبری بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول