فعالیت یک‌ساله شورای‌عالی فضای مجازی، روی میز مراجع

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایستنا، مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی، با سفر به قم، علماء و مراجع تقلید را در جریان آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای این شورا قرار داد.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی، در دیدار با نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، با اشاره به شکل‌گیری شورای‌عالی فضای مجازی در 17 اسفندماه سال گذشته با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به تشریح جایگاه و دستاوردهای یکساله این شورا پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت پرداختن به موضوع فضای مجازی و اشاره به گستردگی آن و استفاده از ظرفیت این فضا جهت اشاعه معارف اهل بیت رهنمودها و توصیه‌هایی را جهت ادامه فعالیت در این حوزه ارائه کرد.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در دومین دیدار خود، با آیت الله سبحانی دیدار کرد، وی در این دیدار بر اهمیت و ضرورت پرداخت همه جانبه به حوزه فضای مجازی و محتوای آن، تأکید کرد.

در این دیدار آیت‌الله سبحانی با بیان توصیه‌ها و نصایحی به دغدغه‌ها و مسائل و معضلات مرتبط در حوزه فضای مجازی پرداخت و خواستار دقت نظر در تصمیم گیری‌های این حوزه شد.

بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا، ‌سومین مقصد اخوان برای دیدار با آیت‌الله جوادی آملی بود؛ در این دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان چگوگنی شکل‌گیری این شورا، گزارش دستاوردهای یک ساله آن را تشریح کرد.

در ادامه این دیدار، آیت‌الله جوادی عاملی ضمن اشاره به گذشته مبارزات مردم در طول سالیان متمادی، بر ترویج معارف دینی در حوزه فضای مجازی تاکید کردند.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در آخرین دیدار خود با مراجع عظام تقلید با آیت‌الله مکارم شیرازی، دیدار کرده و در در این دیدار با اشاره به جایگاه شورایعالی فضای مجازی در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کلان و راهبردی حوزه فضای مجازی، و در خصوص فعالیت صاحبنظران و تلاشگران این حوزه و دغدغه‌های مطروحه در حوزه فضای مجازی مطالبی را به اطلاع این مرجع تقلید رساند؛ این دیدار نیز با بیان دغدغه‌ها و ملاحظات آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص فضای مجازی پایان پذیرفت.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول