نيمه اسفندماه آخرين مهلت ثبت نام مسابقات وبلاگ‌نويسی نماز اعلام شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مهلت ثبت نام دومين جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی نماز كه به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان در فضای مجازی و با هدف ايجاد انگيزه در كاربران فعاليت‌های دينی و مذهبی در اينترنت، برگزار می‌شود، 15 اسفندماه جاری اعلام شد.

شركت در اين مسابقه، برای عموم افراد بالاتر از 15 سال آزاد است و هر وبلاگ می‌تواند حداكثر يك مدير داشته باشد. وبلاگ‌های ساخته شده نبايد در مسابقات ديگر شركت كرده باشند.

همچنين از ديگر شرايط شركت در اين مسابقه اين است كه، وبلاگ‌های ساخته شده بايد از سايت‌هايی كه تحت قوانين جمهوری اسلامی ايران هستند فضای لازم را اخذ كرده باشند و نام و عنوان وبلاگ بايد مناسب شأن نماز باشد.

وبلاگ‌نويسان بايد توجه داشته باشند كه از ترويج و تبليغ فرقه‌ها و يا مباحث تفرقه‌انگيز بپرهيزند و تنها بايد مطالب مربوط به مسابقه را در وبلاگ خود درج كنند.

بررسی تحليلی آيات و روايات نماز، نماز پيامبر(ص) و ائمه، نماز اوّل وقت، اسرار و چرائی نماز، نماز در اديان، آثار و بركات نماز از محورهای اين مسابقه هستند.

احكام نماز، تحقيق در مورد نمازهای مستحبی، شيوه‌های دعوت به نماز، داستان‌های نماز، مقالات و اشعار نماز، آلبوم تصاوير نماز، خاطرات نماز، شيوه‌های رونق دادن بيشتر به نمازهای جمعه و جماعت، آسيب‌شناسی وضعيت نماز در جامعه، راهكارهای ايجاد حضور قلب در نماز، كاركردهای مسجد نمونه و موفّق و نقش نماز در مقابله با جنگ نرم از ديگرهای اين جشنواره وبلاگ‌نويسی عنوان شده است.

اختتاميه جشنواره در نيمه دوم فروردين ماه بر گزار می‌شود و جوايز آن 10 كمك هزينه سفر به عمره، 20 كمك هزينه سفر به عتبات عاليات، 50 كمك هزينه سفر به مشهد مقدّس است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده جزئيات بيشتر مسابقه وبلاگ‌نويسی نماز به وبلاگ «سمت خدا» مراجعه كنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول