استفاده هدفمند از فعالیت عرصه مجازی، یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد میرعمادی» در جلسه مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: سیاست دنیای استکبار علیه ایران اسلامی بر سه محور استورا شده که شامل تهدیدهای نظامی، اعمال تحریم های اقتصادی و فعالیت های فرهنگی و جنگ نرم است.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب سعی دارند با بهره مندی از تمامی امکانات و ابزارهای تبلیغاتی، ضمن ایجاد انحراف در فکر و ذهن جوانان و نوجوانان ایرانی، افکار عمومی دنیا را نیز برعلیه ایران اسلامی تحریک کنند.

وی تصریح کرد: دراین شرایط حضور هدفمند، کارشناسی، کاربردی و منجسم جوانان متعهد و فعال ایران اسلامی در فضای اینترنتی و مجازی نقش مهم و موثری در خنثی کردن این ترفند دشمن دارد.

امام جمعه خرم آباد افزود: درهمین حال آمریکا و کشورهای غربی با طرح موضوع مذاکره با ایران می خواهند توجه جهانیان را از موضوع اصلی منحرف کنند چراکه به خوبی می دانند موج فراگیر بیداری اسلامی در جهان، ناشی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی استان لرستان، گفت: بهره مندی از ظرفیت و فرصت فضای مجازی، موقعیت و بستر مناسبی برای انتقال ارزشها، آرمان ها وپیام جهان شمول انقلاب است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ، یک انقلاب دینی با ماهیت فرهنگی است و به دنبال حاکمیت اسلام در دنیاست که یکی از بهترین راهکارها برای تحقق این مهم، استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه موجب بیداری اسلامی در منطقه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است، افزود: کشورها و ملت های آزاده جهان خواستار پیگیری و تحقق آرمان ها و پیام انقلاب اسلامی ایران هستند و برای این کار نیاز به خوراک و تغذیه فکری دارند که فعالیت در عرصه اینترنتی و مجازی به خوبی می تواند تامین کننده این نیاز باشد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول