پایان کار «حماسه تا حماسه»، با تقدیر از وبلاگ‌نویسان برتر

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» ، مراسم اختتاميه جشنواره وبلاگ‌نويسی دانشجويی «حماسه تا حماسه» صبح دیروز با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت علوم و یک عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در دانشگاه علوم اقتصادی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانشجویان و فعالان فضای مجازی در دانشگاه علوم اقتصادی برگزار شد، از آثار برگزیده تجلیل شد؛ بیش از 600 اثر در موضوعات وبلاگ‌نویسی، طراحی پوستر و طراحی پس زمینه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از میان، از 22 اثر برگزیده تقدیر شد.

در اين مراسم، مديركل فرهنگی وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری طی سخنانی با بیان اینکه آثار رسیده به سومین جشنواره وبلاگ نویسی دانشجویی حماسه تا حماسه نسبت به سال قبل 3 برابر افزایش داشته است، گفت: سومين جشنواره وبلاگ‌نويسی از حماسه تا حماسه با هدف پاسداشت حماسه 9 دی و 22 بهمن به منظور ورود فعال دانشجويان در فضای مجازی برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به نوپا بودن جشنواره دانشجویی از رسانه تا رسانه گفت: امیدواریم این جشنواره در سال های آینده بتواند در تبیین و نمایش ابعاد مختلف حماسه های بزرگ 9 دی و 22 بهمن با موفقیت بیشتری عمل کند.

دارا در بخش ديگری از سخنانش تصريح كرد: امروزه قدرت‌های مستکبر جهان بدنبال تحقق اهداف خود با استفاده از فضای مجازی هستند و البته این فضا برای ما نیز یک ظرفیت ویژه محسوب می شود که می توانیم از طریق آن، آرمان ها، اهداف و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و رهنمودهای امام(ره) را نشر و گسترش دهیم.

وی تأکید کرد: ما بايد در مقابله تهديد‌های رسانه مجازی حرف خودمان را بزنيم و در مقابل آنان با قدرت و صلابت ايستادگی كنيم.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: بی توجهی به تاثیرات و قابلیت های فضای مجازی، آسیب و خسارت‌های سنگینی به بار می آورد که باید به این موضوع، دقت و توجه داشت.

جليل دارا در خاتمه سخنانش افزود: جهان امروز، تشنه حق و حقيقت است و آن را بايد در قالب فضای مجازی و به صورت بهترين شيوه اسلامی و دينی بايد اجرا كرد.

دکتر جلیل دارا در مراسم اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویی «حماسه تا حماسه» در دانشگاه علوم اقتصادی افزود: در حال حاضر و با توجه به افزایش تهدیدات دشمن در حوزه نرم افزاری نیاز ما به مقابله با این تهدیدات، بیش از گذشته است و باید برای این کار از ابزارهای جدید و روش های نوین استفاده کنیم.

سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیگر مهمان این مراسم، با بیان اینکه دشمنان انقلاب تاکنون دو انقلاب رنگی برای براندازی نظام اسلامی به راه‌ انداخته‌اند، گفت: در جریان فتنه ۸۸ دشمنان سعی کردند با استفاده از فضای مجازی، وبلاگ‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی برای خودشان بدنه اجتماعی ایجاد کنند، اما این اقدام آنها نیز با آگاهی و فتنه‌شناسی رهبری با شکست مواجه شد.

در این مراسم از 22 دانشجو درزمینه وبلاگ نویسی، طراحی پوستر و طراحی پس زمینه به عنوان نفرات برتر تقدیر شد.

انتهای پیام /.

  • سید

    واقعا مسخره ترین مسابقه ای بود که توش شرکت کرده بودم!حیف وقتی که براش هدر دادم!
    دریغ از یک سر سوزن مسئولیت پذیری و پاسخگویی! حدس میزنم اصلا به وبلاگ شخص بنده نگاه هم نکردن! در هر حال من که به خدا سپردمشون..اگر کارشون درست بوده که خدا خیرشون بده.اگر نه و اگه برا گزارش کار پر کردن و کاغذ بازی اداری این مسابقه رو برگزار کردن که من حلالشون نمی کنم!
    چون واقعا تا حد توانم و وظیفه ام پیگیر حق خودم بودم.

    انشالله که من اشتباه کرده باشم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول