برگزیدگان «پیام فجر» معرفی شدند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، جشنواره وبلاگ‌نویسی «پیام فجر» با 10 وبلاگ‌نویسی برگزیده این جشنواره به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش،به ترتیب، وبلاگ‌های فاتح دهم، از بلاگ تا پلاک، در انتظار منجی، آخر الزمان و یک افسر جنگ نرم، اول تا پنجم شدند؛ علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر برگزیدگان می‌توانند به پایگاه مجمع وبلاگ‌های ارزشی استان اردبیل مراجعه کنند.

به گزارش برگزارکننده این جشنواره، مبلغ 2میلیون ریال برای نفرات اول تا سوم، یک‌میلیون و 500هزار ریال برای نفرات چهارم و پنجم و مبلغ 500هزار ریال به عنوان جایزه نفرات پنجم تا دهم این جشنواره اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است برگزیدگان برای دریافت جایزه خود باید شماره حساب خود را نزد بانک ملت از طریق پایگاه وبلر ارسال کنند.

مجمع وبلاگ‌نویسان ارزشی استان اردبیل با تأکید بر شلوغی بانک‌ها در ایام نزدیک به عید نوروز، اهدای جوایز را به بعد از تعطیلات موکول کرد.

شایان ذکر است، جشنواره وبلاگ‌نویسی «پیام فجر»، به منظور نشر و ترویج فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی و معرفی فعالیت‌های گسترده پدیدآورندگان عرصه فضای مجازی در زمینه‌های فرهنگی، علمی، هنری و سازندگی، به همت مجمع وبلاگ‌نویسان ارزشی استان اردبیل (وبلر)، در این استان برگزار شده بود.

انتهای پیام /.

  • بی نام تا اطلاع ثانوی

    همش دروغه !
    50 درصد برندگان به با نفوذ برنده شدن !

    • احسنت….
      باید دوباره داوری بشه………………….
      من موندم از وقتی که من تو جشنواره ثبت نام کردم تا الان نزدیک 15تا مطلب منو بازنشر کردن …درحالی که از اون یکی وبها نه اینطور نبوده چطور من رتبه نیاوردم شاخ در میارم!!!!!!!!

    • سلام

      کسی که برنده نشده حتما همچین حرفی میزنه

      • سلام برادر / خواهر

        دو گزینه وجود داره :
        1. یا شما اصلا وبلاگنویس نیستید
        2. اگر هم هستید اطلاعات بسیار نا چیزی دارید.

    • رسا

      نفوذ یا هر چیزه دیگخ.فعلا از جوایز خبری نیست.داره خرداد میشه

  • ما تا آخر ایستاده ایم

    بگذار بودجه و بیت المال را بر باد دهند! ما عادت کرده ایم!
    جشنواره های وبلاگ نویسی فرصتی است برای مدیران که آمار دهند و وبلاگ نویس را پله ترقی خود کنند!
    به نظر من اگر بودجه فرهنگی کشور را حذف کنند صرفه جویی بزرگی خواهد شد:) این جشنواره های متعدد هیچ کارکردی ندارد در حالی که برگزارکنندگانش حتی تعریف وبلاگ را هم نمی دانند. من که یک وبلاگ نویس هستم اینها را خوب می فهمم. امیدوارم نظر مرا منتشر کنید هر چند گوش کسی بدهکار نیست و احتمالا این جشنواره ها نظیر جشنواره سراسری وبلاگ قرآنی، حماسه تا حماسه، پام فجر و …. برگزار می شود و مسئولین باید بدانند که اگر در این دنیا پاسخ بی کفایتی خود را نبیند قطعا روزی باید پاسخگوی بیت المال باشند(من توی این جشنواره شرکت نکرده بودم ولی خبر دارم چی شده) ……

    • بی نام تا اطلاع ثانوی

      اگه از بودجه بیت المال به شما میدادند برباد نمیرفت حالا که به شما ندادند برباد رفت.

  • با سلام؛ اینکه می گویید اگر جایزه را به شما می دادند، بیت المال به هدر نمی رفت، یعنی شعور وبلاگ نویس را زیر سوال می بردید!(جایزه 200 هزارتومانی اصلا ارزش این را ندارد که بنده برایش چانه زنی کنم؛ بدون شک دغدغه وبلاگ نویسان ارزشی برای فرهنگ، باعث این اعتراضات به جشنواره ها می شود نه 200 هزار تومان جایزه!)
    تا آنجا که من میدانم در کار فرهنگی باید مردم را بادرایت دانست. قطعا وبلاگ نویسان بچه نیستند که لج و لجبازی کنند و اگر اول شوند بگویند خوب بود و اگر رتبه نیاورند اعتراض کنند. ما باید به وبلاگ نویس بیش از این بها دهیم.
    چرا برگزارکنندگان جشنواره های وبلاگ نویسی به انتقادات پاسخ نمی دهند؟ چرا جشنواره ها امکان تجدید نظر ندارد؟چرا داور جشنواره ها مشخص نیست و همچنین چند وبلاگ نویس برتر داور نیستند؟ چرا آیین نامه دقیقی وجود ندارد و داوری ها به شدت سلیقه ای است؟ چرا بعد از جشنواره وبلاگ ها رها می شوند، نه راهکاری به وبلاگ نویس ارائه می شود و نه حتی به اعتراضات پاسخ داده می شود؟
    من به اینها می گویم نداشتن برنامه مشخص فرهنگی…
    در پایان این را هم بگویم که دقیقا همین انتقادات را زمانی که در جشنواره ای اول هم شدم داشته ام…
    به امید روزهایی بهتر برای فعالیت های فرهنگی و فرهنگ اسلامی ایرانی.. .. .. 🙂

  • رسا

    سلام
    دعوا سر چیه ؟
    جازه ویا رتبه؟
    عزیزان فقط اعلام اسامی بوده و خبری از جایزه نشده.شما نگران 200 تومانی هستید که به ما دادن؟
    بخدا ندادن!
    ما ها مثلا برای جنگ نرم می جنگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول