سومین جشنواره ملی «باران» ویژه دانشگاهیان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، سومین جشنواره ملی «باران» با موضوع نماز و نیایش، و با محوریت نیایش و ستایش، به همت اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه جامعه دانشگاهیان ایران بوده و در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور، برگزار می‌شود.

سومین جشنواره «باران» در پنج بخش مجازی و رایانه شامل وبلاگ نویسی، نرم افزار ویژه نماز و گرافیک رایانه‌ای و همچنین بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و ویژه برگزار می‌شود.

در تمامی بخش‌های جشنواره تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت جشنواره و ارسال آن به همراه اثر به آدرس baran@iusfestivals.comو یا baranfest@gmail.com الزامی است.

از جمله شرایط اختصاصی بخش وبلاگ نویسی، علاوه بر رعایت موارد فنی، فعال بوده و در چارچوب قوانین و موازین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران باشد و آثار وبلاگ باید به همراه فرم ثبت نام موجود در سایت جشنواره، به پست الکتریکی جشنواره به آدرسbaranfest@yahoo.com ارسال شوند.

آخرین مهلت ارسال آثار۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۲ اعلام شده و هفته دوم اردیبهشت ماه نیز مراسم اختتامیه به همراه نمایشگاه آثار برگزیده برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول