نسخه آزمایشی «چهره بلاگ» آغاز به‌کار کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت «چهره بلاگ» اعلام کرد که از نسخه آزمایشی سامانه رتبه‌بندی وبلاگ‌های خود رونمایی کرده است.

بر این اساس، در این نسخه امکانات ابتدایی و مقدماتی این سامانه در دسترس عموم قرار گرفته است.

قرار بود «چهره بلاگ» در نیمه اسفند رونمایی شود که به‌دلیل آن‌چه «مشکلات فنی» عنوان شده، این رونمایی تا امروز به تأخیر افتاده است.

وبلاگ‌نویسان می‌توانند با ثبت نام و ورود به «چهره بلاگ»، ضمن ثبت و تأیید وبلاگ خود، به وبلاگ‌های محبوب خود رأی دهند.

این آرا با لحاظ ضریب‌های اختصاص یافته به سبب مجاورت جغرافیایی و زمینه تخصصی کاری وبلاگ‌نویسان عضو در «چهره بلاگ»، امتیازهای یک وبلاگ را تشکیل می‌دهد.

محمدحسین کاشی، دبیر «چهره بلاگ» اعلام کرده است که پس از گذشت زمان نسخه آزمایشی و برطرف کردن ایرادهای «چهره بلاگ»، جدول رتبه‌بندی این شبکه رونمایی می‌شود و با حفظ سیاست‌های حریم خصوصی و انتشار اطلاعات، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کاشی گفته است که این شبکه دائمی و همیشگی خواهد بود و زمان آغاز سومین جشنواره «چهره بلاگ» که به انتخاب برگزیدگان این شبکه اختصاص دارد و چهره‌های برگزیده هر سال را انتخاب می‌کند، متعاقبا اعلام می‌شود.

این‌طور که پیداست قرار است برای وبلاگ‌نویسانی که در دو دوره «چهره89» و «چهره90» به عنوان «کاندیدای چهره» و «چهره» انتخاب شده‌اند، با ایجاد حساب‌های کاربری ویژه، اختیارهای مخصوصی چون ضریب در میزان آرای ثبت شده اعطا شود.

تیم مدیریت «چهره بلاگ» از کاربران خود خواسته است تا در صورت ایجاد مشکل، موارد را با آن‌ها در میان بگذارند: علاوه بر این، تلاش می‌شود همانند سال‌های گذشته کلیه سئوال‌های عمومی کاربران در «وبلاگ چهره بلاگ» پاسخ داده شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول