ثبت نام در «پینوس» برای پاوه‌ای‌ها، ادامه دارد

به گزارش«وبلاگ نیوز»، جشنواره وبلاگ نویسی «پینوس» با هدف تحقق بخشی و تبیین جایگاه شهروند الکترونیک و شهر الکترونیک در بین شهروندان به همت وب سایت پینوس و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه، اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه برگزار می‌شود.

ایجاد بستر مناسب ارائه مطالب مفید و کاربردی در حوزه وبلاگ نویسی و معرفی شهر پاوه در فضای مجازی از دیگر اهداف این جشنواره اعلام شده است.

این مسابقه در دو بخش عمومی با موضوع «فرهنگ شهروندی» و اختصاصی «معرفی شهرستان پاوه» برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه این مسابقه اینست که برای شرکت در این مسابقه از علاقمندان ساکن شهرهای پاوه، جوانرود ، روانسر، ثلاث و باباجانی در بخش عمومی و از ساکنان شهرهای پاوه، نودشه، نوسود، باینگان و روستاهای تابعه در بخش اختصاصی دعوت شده است.

آثار شرکت داده شده در مسابقه باید طی فاصله زمانی 15 اسفند ماه 91 تا 10 فروردین ماه 92 تولید شده باشد.

در بخش اختصاصی نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند با وبلاگ های فعلی خود شرکت نمایند اما فقط مطالب منتشر شده در بازه زمانی 15 اسفند تا 10 فروردین بررسی می شود، و اولویت امتیاز با کسانی خواهد بود که وبلاگ جدید در این بازه زمانی ساخته‌اند.

ثبت نام تا 10 فروردین ماه 1392 ادامه داشته و تاریخ برگزاری اختتامیه  و اهدای جوایز، همزمان با اعلام اسامی هیئت داوران متعاقبا از طریق وب سایت جشنواره اعلام خواهد شد.

علاقه مندان جهت تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در این جشنواره می‌توانند به  سیستم ثبت‌نام این جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول