جشنواره وبلاگ نویسی «جهاد مجازی» برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان با هدف انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای مجازی، جشنواره وبلاگ نویسی «جهاد مجازی» را برگزار می‌کند.

نقش ولایت در جامعه، حماسه سیاسی و شور حضور و حماسه اقتصادی و حمایت از تولید ملی از جمله موضوعات جشنواره است.

فعال بودن و به روز بودن محتوای وبلاگ ها و شرکت کردن یک وبلاگ با حداقل 10 پست از شرایط این مسابقه است، و زمان ساخت وبلاگ دارای اهمیت نیست.

اتکا به منابع غنی، بهره گیری از ادبیات وبلاگ نویسی، تاثیر گذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا توسط وبلاگ نویس از جمله معیارهای امتیاز دهی هیات داوران خواهد بود.

طراحان و اجرا کنندگان توانمند در کد نویسی، بنر های حمایتی، پادکست ها و … از امتیاز ویژه برخوردار خواهند شد، لذا در هنگام ثبت نام توانمندی های خود را ذکر نمایند.

داوری جشنواره در دو مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی انجام می شود؛ 50 درصد امتیاز به محتوای مطالب وبلاگ و 50 درصد امتیاز به شرایط فنی تخصیص می‌یابد. معرفی آثارو ثبت نام حداکثر تا تاریخ 17 اردیبهشت  فقط از طریق پرتال فرهنگی رواق امکان پذیر است.

به گفته دبیرخانه این جشنواره مراسم اختتامیه در تاریخ دوم خردادماه همزمان با میلاد مولای متقیان علی (علیه السلام) با حضور شرکت کنندگان و برگزیدگان و مسئولین برگزار می گردد .

انتهای پیام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول