نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کشور درباره پرونده ستار بهشتی قانع شدند

به گزارش «وبلاگ نیوز»، در پی سئوال علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور پیرامون علت مرگ «ستار بهشتی» در صحن علنی مجلس، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر کشور درباره مرگ این وبلاگ‌نویس قانع شدند.

نماینده مردم تهران در سئوال خود، دلیل مرگ وبلاگ‌نویس تحت بازداشت پلیس فتا را از وزیر کشور خواسته بود.

یک تذکر آئین نامه‌ای

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس پیش از طرح سئوال، در نشست علنی امروز سه شنبه ۲۰ فروردین مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده ۲۳ گفت: خانواده بزرگ ناجا در ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مردم هستند البته کسی هم نمی‌تواند بگوید که ناجا صددرصد ایده‌آل است اما رییس مجلس هم امروز از عملکرد ناجا در ایام تعطیل تقدیر کرد. امروز ریاست مجلس از عملکرد ناجا در ایام تعطیل تشکر کرد و البته نباید اجازه دهیم هیچ اتفاقی برای جوانان عزیز در داخل و خارج افتد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ذکر سوالی از علی مطهری نماینده ای که در صحن علنی امروز از وزیر کشور سوالی را در خصوص پرونده ستار بهشتی پرسیده بود، گفت: آیا مطلع هستید فرمانده محترم ناجا با خاطیان برخورد کرده است وآقای علی مطهری باید علت مرگ ستار بهشتی را از ملک‌الموت سوال کند.

ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر قاضی پور گفت: این تذکر وارد نیست چرا که صحبت شما هیچ گونه ارتباطی با موضوع مطرح شده ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول