فیس‌بوک، برترین کارفرمای جهان

به گزارش«وبلاگ نیوز»، همشمهری آنلاین بر اساس گزارش تلگراف نوشت: پایگاه گلس‌دور با بررسی نظرسنجی که درباره کارفرماهای معتبر و مورد توجه انجام گرفته‌بود،‌ شرکت فیس‌بوک را به عنوان بهترین شرکت برای کارمندان اعلام کرد،‌ در‌حالی‌که شرکت گوگل در این گزارش رتبه ششم را به دست آورد و هفت شرکت تکنولوژی دیگر نیز در میان 20 شرکت کارفرمای برتر جهان جا گرفته‌اند.

فیس‌بوک در سال گذشته چهار هزار و 619 نفر را به استخدام خود درآورد؛ این شرکت سال گذشته سومین کارفرمای برتر جهان انتخاب شده بود.

فوتبال دستی و پینگ‌پنگ برخی از شیوه‌های سرگرمی کارمندان این شرکت در روزهای کاری آنها است. هر کارمندی که دارای فرزندی شود،‌برای تامین هزینه‌های اضافه چهار هزار دلار دریافت خواهد کرد. فضای حاکم بر شرکت فیس‌بوک به گفته کارمندان این شرکت فوق‌العاده است و همه کارمندان برای رسیدن شرکت به هدفش به یکدیگر کمک می‌کنند.

گوگل، شرکتی که در رتبه‌بندی امسال رتبه ششم را به دست آورده‌است، ‌20 درصد از زمان کاری کارمندان را به آنها بخشیده تا بتوانند در این زمان بر روی پروژه‌های شخصی خود کار کنند. غذا در این شرکت رایگان است و کارمندان می‌توانند به صورت رایگان از ورزشگاه این شرکت استفاده کنند. همچنین کارمندان گوگل می‌توانند حیوانات خانگی خود را به شرکت بیاورند.

گلس‌دور به کاربرانش اجازه می‌دهد تا نظریات کلی خود را درباره کار در شرکت‌ها، حقوق دریافتی و نوع کار و جزئیاتی درباره فرایند استخدام شدن را ارائه کنند و بر همین اساس،‌ این وب‌سایت تاکنون نزدیک به سه میلیون لیست حقوق و اظهار نظر درباره شرکت‌های مختلف را جمع‌آوری کرده‌است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول