فیس‌بوک جایش را با رقبای جدید عوض می‌کند

به گزارش «وبلاگ نیوز»  بانک سرمایه گذاری Piper Jaffray اعلام کرد: اگر فیس‌بوک کماکان برترین شبکه اجتماعی مورد استفاده جوانان آمریکایی است، اما استفاده از آن در میان این افراد در سال 2013 نسبت به سال قبل از آن 9 درصد کاهش یافته است.

این در حالی است که در گزارش سال گذشته این مؤسسه 42 درصد از نوجوانان شركت كننده در نظرسنجی اظهار كرده بودند كه فیس بوك مهمترین شبكه اجتماعی آنها است.

در همین حال 30 درصد از این نوجوانان شبكه اجتماعی توئیتر را مهمترین شبكه اجتماعی خود معرفی كرده‌اند و اینستاگرام و تامبلر با سهم 17 و چهار در صدی در مكان‌های بعدی قرار دارند.

نكته‌ای كه در این گزارش برای فیس بوك از اهمیت بالایی برخوردار بود این است كه سهم اینستاگرام از شبكه‌های محبوب نوجوانان در مقایسه با سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است كه این میزان افزایش از هر شبكه‌ اجتماعی دیگری در جهان بیشتر بوده است.

به نظر می‌رسد سختگیری‌های والدین در مورد نحوه استفاده فرزندانشان از فیس‌بوک و همین طور دغدغه‌های موجود در مورد امنیت این سایت و همین طور بی‌توجهی به حفظ حریم شخصی کاربران در کاهش محبوبیت این سایت بی‌تاثیر نیست.

بر اساس این بررسی کاهش اقبال به فیس‌بوک و یوتیوب به افزایش استفاده جوانان آمریکایی از سایت‌های دیگری مانند Reddit، Vine، Snapchat، Kik و 4chan انجامیده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول