کاربران در ساعات آنلاین خود چه‌می‌کنند؟

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از همشهری آنلاین، بر اساس گزارش تلگراف،‌ مطالعه‌ای جدید که توسط شرکت Experian انجام گرفته، با تحلیل رفتار‌های 25 میلیون کاربر اینترنت در جهان نشان داده‌است محبوب‌ترین فعالیت آنلاین کاربران استفاده از شبکه‌های اجتماعی، استفاده از سایت‌های سرگرمی و خرید آنلاین است.

بر اساس این تحقیق،‌ درصورتی که مدت زمانی که کاربران در اینترنت سپری می‌کنند را به شکل صفحه یک ساعت نشان دهیم، 27 درصد از این صفحه به شبکه‌های اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

آمریکایی‌ها در این مطالعه معتاد‌ترین کاربران به شبکه‌های اجتماعی معرفی شدند،‌این کاربران 16 دقیقه از هر ساعت آنلاین خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند که در مقایسه با دیگر کاربران زمان قابل توجهی در یک ساعت آنلاین است. بریتانیایی‌ها 13 دقیقه و استرالیایی‌ها 14 دقیقه از زمان خود را صرف شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

کاربران بریتانیایی بیشترین تمایل را به خرید آنلاین دارند و در این میدان آمریکای شمالی و استرالیا را از دور رقابت خارج کرده‌اند. بریتانیایی‌ها 10 درصد از مدت زمانی که آنلاین هستند را با خرید آنلاین سپری می‌کنند درحالی که آمریکایی‌ها 9 درصد و استرالیایی‌ها 6 درصد از این زمان را به خرید آنلاین اختصاص می‌دهند.

همچنین بر اساس این مطالعه بیشترین‌خبرخوان‌های آنلاین استرالیایی‌ هستند، زیرا این کاربران 6درصد از زمان آنلاین خود را به خواندن وب‌سایت‌های خبری اختصاص می‌دهند، درحالی که کاربران بریتانیایی پنج درصد و آمریکایی‌ها چهار درصد از زمان خود را صرف این کار می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول