تلاش «دولتی» برای گسترش وبلاگ‌نویسی درباره «بهار»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری با همکاری موسسه مطبوعاتی ایران و روزنامه شهروند، جشنواره وبلاگ‌نویسی «بهار» را برگزار می‌کند.

حمایت مالی این جشنواره به عهده شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) بوده و قرار است با 3 هدف «تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی در زمینه بهار»، «ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده بهتر از خدمات آنلاین و جهت‌دهی به آن‌ها» و «تولید محصولاتی و تجمیع اطلاعات در محیط‌های تحت وب» جشنواره بهار آغاز شود و تا 22 اردیبهشت ادامه داشته باشد.

قرار است در این جشنواره به کلیه شرکت کنندگان هدایایی و به 10 نفر اول، یک سکه تمام بهار آزادی اهدا شود.

دبیری این جشنواره به عهده «مصطفی نمازیان»، وبلاگ‌نویس و فعال فضای مجازی حامی دولت است.

از 26 فروردین تا امروز 1 اردیبهشت، نزدیک به 16 وبلاگ در لیست «وبلاگ‌های ثبت شده» این جشنواره به تأیید رسیده است که 7 نفر از شرکت کنندگان به جای نشانی وبلاگ، به اشتباه نشانی ایمیل خود را ثبت کرده‌اند.

پیش از این محمود احمدی‌نژاد، چندین بار شعار «زنده باد بهار» را در اجتماعات عمومی به‌کار برده است و ادعا می‌کند که منظور از «بهار» در این شعار او، حضرت ولی‌عصر(عج) است. اما برخی از مخالفان و منتقدان دولت معتقدند این شعار، صرفا یک شعار انتخاباتی و تبلیغاتی بوده و ارتباطی به اهداف تبیین شده توسط احمدی‌نژاد ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول