کمپین اعتراض به تغییر زمان امتحانات دانشگاه‌ها

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» چندی پیش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده بود که امتحانات دانشگاه های سراسر کشور اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد برگزار می شود؛ کامران دانشجو وزیر علوم هم در مصاحبه ای گفت: با توجه به اینکه ممکن است انتخابات به مرحله دوم کشیده شود تا دوم تیرماه نباید هیچ امتحانی در دانشگاه‌ها برگزار شود ولی قبل و بعد از این زمان برنامه‌ریزی‌ها بر عهده هیئت رئیسه دانشگاه‌ها است.

در پی اعلام این سیاست برخی اعتراض خود را اعلام کرده، و با راه‌اندازی کمپین اعتراض خود را نسبت به تغییر زمان امتحانات در آستانه انتخابات ابراز داشتند؛ در این راستا وبلاگی با عنوان «اعتراض به تغییر زمان امتحانات دانشگاه‌ها» راه اندازی شده که در آن بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور پیرامون تغییر زمان امتحانات دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات به چشم می خورد.

در این وبلاگ از دانشجویانی که موافق بیانیه هستند، خواسته شده تا با درج نام و نام خانوادگی، دانشگاه و رشته تحصیلی خود را در قسمت نظرات، بیانیه را امضا کنند، همچنین تشکلها و جمعیت های دانشجویی نیز می‌توانند به حامیان این بیانیه بپیوندند.

بنابر این گزارش، نویسندگان این بیانیه با بیان پیامدهای این سیاست از مسئولین امر خواسته‌اند در این ابلاغیه بازنگری کرده و نسبت به لغو آن اقدام نمایند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول