فراخوان جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در راستای اقتدار ملی و صیانت از مرزهای فرهنگی، سیاسی و جغرافیایی ایران، جشنواره رسانه های مجازی(خبرگزاری ها، نشریات الکترونیک و رسانه های برخط) را با موضوع خلیج همیشگی فارس برگزار می‌نماید.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، از تمامی فعالان این حوزه دعوت کرده است تا با حضور فعال و ارایه آثار و تولیدات خود به هرچه باشکوه تر برگزار نمودن این جشنواره ملی که در رشته‌های مختلف از جمله وبلاگ‌نویسی برگزار می‌شود، کمک کنند.

بنابر این گزارش، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین المللی خلیج فارس مظهر صلح و دوستی، ارتقاء سطح تعاملات فرهنگی، هنری با کشورهای همسایه و جهان، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری، علمی، پژوهشی و تاریخی مرتبط و کمک به تولید و انتشار گسترده تر این آثار، تجلیل از پایداری، مرزبانی مردم ایران اسلامی از خلیج فارس و بزرگداشت شهدای خلیج فارس و نمایاندن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانگان در منطقه خلیج فارس، از اهداف جشنواره ملی رسانه‌های مجازی خلیج فارس بیان شده است.

مهلت ارسال آثار این جشنواره از 10 الی 31 اردیبهشت‌ماه، و زمان اعلام نتایج 4تیرماه اعلام شده است، همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره 12 تیرماه 1392 برگزار می‌شود.

جوایز این جشنواره در بخش وبلاگ‌نویسی برای نفر اول تندیس جشنواره، به همراه لوح تقدیر و مبلغ 7میلیون ریال، برای نفر دوم تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5میلیون ریال و برای نفرسوم تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ3میلیون ریال خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول