پلیس فتا موجب شده‌ مردم در ایجاد احساس امنیت نقش داشته باشند

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، مهندس رفیعی مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهر تهران طی دیدار با معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه در جامعه متحول و در حال تغییر کنونی با توجه به فناوری و تکنولوژی‌های جدید، نمى‌توان با نگاه سنتى امنیت را در جامعه برقرار ساخت‌، نقش آموزش را در پیشگیری از وقوع جرم بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه پلیس فتا با فرهنگ محوری و جامعه محوری عمل کردن، منجر شده تا مردم علاوه بر آشنایی با نوآوری‌های فضای سایبری از تهدیدات آن نیز آگاهی یابند.

مهندس رفیعی در ادامه از تعامل تنگاتنگ با پلیس فتا خبر داد و گفت: آموزش و آگاه‌سازی کاربران و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از اینترنت در شهروندان موجب می‌شود که حتی در زمان عدم حضور پلیس نیز موارد امنیتی رعایت شود.

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهر تهران تصریح کرد: در این نوع رفتار، شهروندان ضمن مشاركت فكری و عملی، پلیس را از خودشان دانسته و حاضر به همكاری صادقانه با آن هستند که این امر حاکی از اعتماد به كارایی پلیس در تولید، تأمین و صیانت امنیت است.

این مقام مسئول اظهار داشت: توجه به پدیده جرم و آمارهای مربوط به آن در جهان نشان می‌دهد مسأله آسیب‌های اجتماعی، بزهكاری و افزایش جرم پدیده‌ای جهانی است كه همه كشورهای جهان به نوعی با آن درگیر هستند.

وی ادامه داد: لذا دنیای كنونى به شدت نیازمند عزمی راسخ و تلاشی فراگیر برای كاهش فرصت‌ها و كم رنگ كردن انگیزه‌های مجرمانه در افراد است تا از این طریق بتواند از شدت بزهكاری و جرم در جامعه بكاهد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول