بازدید هواداران «پرشین بلاگ» از نمایشگاه گل و گیاه تهران

به گزارش «وبلاگ نیوز» باشگاه هواداران پرشین بلاگ اعلام کرد که به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، برنامه بازدید وبلاگ‌نویسان از این نمایشگاه را برگزار می‌کند.

این برنامه قرار است پنج‌شنبه 19 اردیبهشت ساعت 10 صبح در محل ضلع جنوبی بوستان گفت‌وگو به نشانی بزرگراه شهید حکیم، خروجی بزرگراه شهید چمران برگزار شود.

پیش از این، باشگاه هواداران سرویس‌دهنده وبلاگ «پرشین بلاگ» برنامه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را در روز جمعه 13 اردیبهشت برگزار کرده بود.

علاوه بر این، اکران اختصاصی فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» به کارگردانی پیمان معادی، در روز جمعه 13 اردیبهشت، از جمله برنامه‌های دیگر این گروه وبلاگ‌نویسان بود.

طبق اعلام وبلاگ این باشگاه، نزدیک به 300 وبلاگ‌نویس در برنامه اکران فیلم «برف روی کاج‌ها» شرکت کرده بودند.

در حاشیه این برنامه، باشگاه هواداران این سرویس‌دهنده وبلاگ از همه وبلاگ‌نویسان دعوت کرده است تا این فیلم سینمایی را نقد کنند و پیوند دائم مطلب خود را به ایمیل این باشگاه ارسال کنند.

قرار است همه نقدهای منتشر شده وبلاگ‌نویسان توسط داوران مسابقه مطالعه شده و به 5 نقد برتر جوایزی از طرف سیدجمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم «برف روی کاج‌ها» در مراسم جشن تولد پرشین بلاگ توسط عوامل فیلم اهدا شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول