برگزاری مسابقه ملی «وبلاگ خرداد» در ورامین

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از  مهر، جلسه کارگروه انفورماتیک و شورای فرهنگی و پژوهشی دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد ورامین صبح پنج شنبه با حضور نمایندگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا، معاونت سما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، شورای اسلامی شهر ورامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران در دفتر ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد.

غلامحسین بازیاری در این نشست از علاقه مندان به وبلاگ نویسی برای شرکت در سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ خرداد دعوت کرد و گفت: زمان ارسال آثار  از 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری الی هفت تیر ماه سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی است.

وی افزود: انتخاب این زمان به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره این دو شخصیت برجسته که از بزرگان علم و اندیشه انقلاب اسلامی هستند بوده است.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین بیان داشت: داوری آثار جمع آوری شده از تاریخ هفت تیر الی 22 تیر صورت خواهد گرفت و جوائز مسابقه در هفته دولت و ایام شهادت شهید رجایی و شهید باهنر است.

وی از برگزاری سه جلسه کلاس آموزشی وبلاگ نویسی محتوایی و فنی برای ارتقای سطح علمی و محتوایی وبلاگها خبر داد.

بازیاری عنوان داشت: این کلاسها در تاریخهای 21 اردیبهشت ماه در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، 28 اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی سما و چهارم خرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: محورهای سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ خرداد نقش فرهنگ و اعتقادات مردم ورامین در شکل گیری حماسه 15 خرداد، نقش خانواده و بانوان در قیام 15 خرداد ورامین، انعکاس قیام 15 خرداد 42 ورامین در رسانه های داخلی و خارجی، تأثیر قیام 15 خرداد بر فرهنگ و هنر کشور، نگاه امروز جوانان و دانشجویان به قیام 15 خرداد، مقایسه قیام 15 خرداد در ورامین با دیگر قیامهای داخلی و خارجی و 15 خرداد و بصیرت است.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول