معرفی افسران برتر جنگ نرم در زنجان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری دانشجو،حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در در سپاه انصارالمهدی(عج)، در این مراسم گفت: جنگ نرم چهار هدف عمده را دنبال می‌کند که مهم‌ترین آنها تغییر در باور و اعتقادات مردم یک کشور است.
وی افزود: اگر دشمنان موفق به ایجاد تغییر در باور و اعتقادات افراد شوند، به آرامی تغییر را در نوع نگرش جامعه نیز می‌توان احساس کرد که این امر هشدار‌دهنده و خطرناک است.
وی با تاکید بر اینکه تغییر و نفوذ در ساختارهای سیاسی کشور نیز مصداق جنگ نرم است، تصریح کرد: دیگر هدف دشمن از برپایی جنگ سایبری در فضای مجازی این است که ساختار سیاسی یک کشور را به زوال کشیده و با ایجاد حس ناامیدی و بی‌اعتمادی در مردم نسبت به نظام و ساختار حاکم، کاری کند تا مردم با دستان خود نظام را از بین ببرند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ادامه داد: جنگ در فضای مجازی به مراتب راحت‌تر از جنگ سخت اراده‌ها را از بین می‌برد؛ لذا اگر به صورت کاملا جدی در مقابل آن ایستادگی نکنیم، بازنده میدان خواهیم شد.
معبودی گفت: امام خمینی (ره) اراده عظیمی را در بین مردم ایجاد کردند که در آن دین اسلام پرچمدار زندگی مردم شد؛ لذا دشمن با این اراده مخالف است.
عباس بابایی، مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان نیز در این جشنواره گفت: تربیت افسران جوان جنگ نرم، وظیفه‌ای است که از سوی مقام معظم رهبری بر دوش مسئولان گذاشته شده است؛ لذا همه باید با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق این امر یاری کنند.
وی از حضور 85 وبلاگ‌نویس در این جشنواره خبر داد و افزود: خوشبختانه جوانان کشور این اطمینان را در مسئولان ایجاد کرده‌اند که توان انجام مسئولیت‌های سنگین را در حوزه‌های علمی، مذهبی و فضای مجازی دارند.
لازم به ذکر است، در پایان از 15 وبلاگ‌نویس برتر تجلیل به ‌عمل آمد.
انتهای پیام /.

  • با سلام جای بسی خوشحالی است که از حامیان وبلاگی وبلاگ نیوز ؛ آقای احمد مسلمی فعال سایبری (و از شرکت کنندگان در جشنواره وبلاگ نویسان عفاف و حجاب نور) دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مقام دوم این جشنواره را کسب نموده و موفق به دریافت تندیس یادبود ، لوح افتخار و جازه نقدی این مسابقه گردیده اند

  • ali

    آقا من به مسابقات نماز و نتایجش اعتراض دارم آقایی در زنجان رتبه برتر شده که از سال 90 بروز نکرده وبلاگ رو و اینکه در این خبر دارای مقام هم هستش.
    http://www.salat-90.blogfa.com/

  • رسا

    سلام
    چرا اعلام عمومی نکردن؟
    چرا شرایط را اعلام نکردند.
    به ما ها که در زمینه جنگ نرم سال هاست در استان زنجان فعالت می کنیم چرا خبری ندادند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول