جشنواره وبلاگ‌نویسی ویژه انجمن‌های اسلامی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، جشنواره وبلاگ‌نویسی ویژه انجمن‌های اسلامی به همت تبیان یزد و با همکاری معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

جشنواره وبلاگ‌نویسی ویژه انجمن‌های اسلامی با محوریت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خانواده به سبک اسلامی و ایرانی، نحله‌های انحرافی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، ولایت فقیه و جنگ نرم برگزار می‌شود.

آثار ارسالی باید درباره محورهای جشنواره بوده و حداقل ۱۰ پست داشته باشند. هر کاربر تنها می‌تواند یک وبلاگ در مسابقه شرکت دهد و آثار باید به زبان فارسی ارائه شود.

کاربران تا ۲۲ خردادماه سال جاری فرصت دارند تا در جشنواره وبلاگ‌نویسی ویژه انجمن‌های اسلامی شرکت کنند. مهمترین معیارهای داوری شامل ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع‌های مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب، به کارگیری شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی مانند از فید و اسکریپ‌های مورد نیاز، به‌‌روزرسانی مستمر و منظم، معرفی لینک‌های مرتبط با موضوع وبلاگ، استفاده از المان‌های گرافیکی و تصاویر مناسب برای هر مطلب است.

همچنین استفاده از سوژه‌های پر اهمیت و کمتر استفاده شده (نوآوری و ابتکار)، استفاده از اسکریپت‌های مفید (استفاده بی‌رویه یا نابه جا از اسکریپت‌ها ممکن است امتیاز منفی داشته باشد)، نظرات وبلاگ، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط (رنگ، فونت، اندازه، طرح و…)، طبقه‌بندی و موضوع‌بندی مناسب مطالب، میزان بازدیدکنندگان، وضعیت وبلاگ در موتورهای جستجو، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب آن، معرفی وبلاگ به صورت مختصر و مفید از دیگر معیارهای داوری این جشنواره به شمار می‌رود.

اهدای جوایز به سه نفر برتر در هر موضوع خواهد بود و به تمامی شرکت‌کنندگان جوایز و لوح اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت تبیان یزد مراجعه کنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول